Regulamin
Regulamin z dnia 23.11.2016r.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG CATERINGU CLEAN DIET.pl
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług, świadczonych przez Weronikę Kurian, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Pūrissima Weronika Kurian przy ul. Nad Brdą 171 w Tryszczynie 86-011, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod NIP 5542671905, REGON 365023290, zwanym dalej „CleanDiet .pl”.
§2 DEFINICJE
- Usługi
– Przygotowanie i dostarczanie posiłków w zestawach w ramach tzw. cateringu dietetycznego
- Klient
– Pełnoletnia osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, korzystająca z Usług
§3 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia („Zamówienie”) jest Usługa albo Usługi w wybranym przez Klienta, jednym z wariantów („Zestaw”) zamieszczonych na stronie CleanDiet.pl:
- Każda dieta z oferty to zestaw kllku posiłków dziennie:
- Menu znajdujące się na stronie internetowej jest przykładowe. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany menu.
- Ceny poszczególnych Zestawów, obowiązujące w dniu złożenia danego Zamówienia określone są w cenniku dostępnym pod adresem www.cleandiet.pl (zakładka „cennik”)
- Klient ma prawo skorzystać z diety testowej jednokrotnie.
- Każda kolejna próba złożenia zamówienia na dietę testową zostanie odrzucona.
§4 ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
- Zamówienie Usług następuje poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji przez osobę, zamierzającą skorzystać z Usług („Zamawiający”):
- Poprzez stronę internetową
- Mailowo
- Telefonicznie z potwierdzeniem mailowym
- Zamówienie uważane jest za złożone z chwilą otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia otrzymania zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierającego: dane Klienta, numer Zamówienia, wybrany Wariant diety, adres dostawy, daty i godziny poszczególnych dostaw i inne istotne dla danego Zamówienia informacje.
- Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dostarczenie potwierdzenia płatności na adres mailowy podany na stronie cleandiet.pl
- Po przystąpieniu do realizacji zamówienia klient nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia i ubiegania się o zwrot należności.
- Klient podczas składania zamówienia zobowiązany jest do podania swoich danych osobowych, adresu do dostawy cateringu wraz z informacjami dodatkowymi dostępu do wskazanego adresu (np. kod dostępu) oraz numeru telefonu.
- Poza informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania Zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest poinformować CleanDiet.pl o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach lub dolegliwościach, wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów.
- Przyjęcie i zrealizowanie Zamówienia -, nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności CleanDiet.pl za ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta, lub negatywną reakcję organizmu na zestaw składników, w szczególności z powodu braku wiedzy i wpływu CleanDiet.pl o pozostałych przyjmowanych przez klienta płynach i produktach.
§5 PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE
- Zamawiający zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie do godziny 13:00 na 1 dzień roboczy przed jego realizacją na podstawie potwierdzenia zamówienia w jeden z następujących sposobów:
- przelewem bankowym na wskazany w potwierdzeniu Zamówienia rachunek bankowy
- za pośrednictwem udostępnionego przez CleanDiet.pl na swojej stronie internetowej systemu płatności elektronicznych (on-line)
- bonem zakupionym bądź otrzymanym od CleanDiet.pl, zwanym dalej voucherem lub kartą podarunkową.
- Za dzień płatności uważany jest:
- w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt a) powyżej: dzień uznania rachunku bankowego Klienta kwotą należności za dane Zamówienie
- w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt b) powyżej: dzień otrzymania przez CleanDiet.pl potwierdzenia zapłaty od operatora systemu, o którym mowa w ust. 1 pkt b) powyżej albo – jeśli CleanDiet.pl otrzyma takie potwierdzenie do godz. 13:00 dnia poprzedzającego dostawę.
- pl uprawniony jest do wstrzymania się z realizacją Zamówienia do otrzymania należności za dane zamówienie za przekazaniem Zamawiającemu stosownej informacji droga telefoniczną lub mailową.
§6 DOSTAWA
- Dostawy mogą odbywać się w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. CleanDiet.pl może planować dostawy w innym systemie, niż standardowo tj. codziennie z wyjątkiem niedziel, informując o zmianach Klienta odpowiednio wcześniej.
- Klient ma możliwość podania preferowanych/ opcjonalnych godzin dostarczenia zamówienia. Dostawca zastrzega sobie możliwość dostarczenia zamówienia w innych godzinach niż preferowane przez klienta.
- W razie nieodebrania przez Klienta Zamówienia spowodowane nieobecnością osoby upoważnionej do odbioru Zamówienia lub jakąkolwiek inną okolicznością/okolicznościami nie zgłoszoną do godz.13:00 dnia poprzedzającego Dostawę, bądź błędnie podanymi szczegółami adresowymi dostawy, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.
- W sytuacji wystąpienia czynników niezależnych i nie wynikających z winy właściciela CleanDiet.pl (np. warunki atmosferyczne, decyzje służb państwowych itp.), powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, firma nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie cateringu, a Klientom nie przysługuje możliwość złożenia reklamacji, rekompensata ani odszkodowanie.
§7 ZMIANA I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
- Klient uprawniony jest do zmiany Zamówienia w części dotyczącej: terminów poszczególnych dostaw lub adresu dostawy. Zmianę uważa się za dokonaną z chwila otrzymania przez Klienta od CleanDiet.pl wiadomości zawierającej jej potwierdzenie.
- Klient uprawniony jest do anulowania Zamówienia w wybranym przez siebie dniu nie później niż do godz. 14: 00 na 1 dzień roboczy przed planowaną datą anulowania zamówienia.
- O chęci zmiany lub anulowania Zamówienia w danym dniu Klient zobowiązany jest poinformować CleanDiet.pl telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod odpowiednim adresem.
- Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do anulowania Zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania. Zamówienie zostaje zawieszone do wykorzystania w terminie 30 dni od daty anulacji.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia pakietowego (zgodnego z aktualną ofertą CleanDiet.pl) klienta obowiązuje rozliczenie wykorzystanej częściowo diety w cenach dni pojedynczych.
- W przypadku zmiany diety w trakcie trwania zamówienia na pakiet o wyższej wartości, klient zobowiązany jest dokonać dopłaty do godz. 13:00 dnia poprzedzającego dostawę.
- Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu różnicy w przypadku zmiany diety na tańszą w trakcie trwania zamówienia.
§8 REKLAMACJE
- W razie niezgodności przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub niniejszym regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji („Reklamacja”) w terminie 3 dni roboczych od realizacji zamówienia. Zgłoszenia „Reklamacja” po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.
- Reklamacja winna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: reklamacja@cleandiet.pl
- Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w przeciągu 7 dni od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
- W razie uwzględnienia przedmiotu reklamacji CleanDiet.pl poinformuje Klienta o możliwości wymiany przedmiotu Zamówienia danego dnia roboczego bądź rekompensaty za niewywiązanie się z przedmiotu Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową.
- W razie stwierdzenia przez CleanDiet.pl , iż Reklamacja jest niezasadna w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu Reklamacji z Zamówieniem, CleanDiet.pl poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia Reklamacji w terminie nie dłuższym niż 7 dzień przedstawiając stosowne uzasadnienie.
- W razie nieuwzględnienia Reklamacji zgodnie z ust. 5 powyżej, braku możliwości dostarczenia Klientowi będącego przedmiotem wymiany posiłku lub posiłków z przyczyn leżących po stronie Klienta lub niezwrócenia przez Klienta w nienaruszonym stanie reklamowanego posiłku lub posiłków przedstawicielowi (kurierowi) CleanDiet.pl , który dostarczył Klientowi posiłek lub posiłki celem wymiany, CleanDiet.pl należna będzie kwota odpowiadająca wartości dostarczonych Klientowi posiłku lub posiłków zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem CleanDiet.pl.
§9 POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wszystkie dane osobowe oraz teleadresowe uzyskane w procesie rejestracji zamówienia są gromadzone i przechowywane zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.). Dane te nie będą użyczane, ani udostępniane osobom trzecim i będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w celach realizacji zamówienia i celach marketingowych. Administratorem danych jest Weronika Kurian, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Pūrissima Weronika Kurian przy ul. Nad Brdą 171 w Tryszczynie 86-011, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod NIP 5542671905, REGON 365023290, zwana dalej „Clean Diet .pl”.. Dostęp Klienta do swoich danych osobowych oraz zmiana lub poprawienie jest prawem Klienta i można tego dokonać poprzez zalogowanie do panelu klienta bądź kontaktując się z CleanDiet.pl. Podanie swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania zrealizowanie zamówienia będzie utrudnione lub niemożliwe według oczekiwań Klienta.